Stafafdeling

Communicatieadviseur met sociaal hart (24 - 40 uur)

Wil je met jouw werk bijdragen aan een betrokken en sociale samenleving? Ben jij een ervaren communicatieprofessional met (minimaal) een HBO-opleiding op zak? En wil je graag aan de slag bij dé specialist in het sociaal domein in Nederland? Dan is de functie van communicatieadviseur bij B&A iets voor jou!

Enthousiast geworden? Lees dan verder…

Deze vacature is verlopen, solliciteren is niet meer mogelijk. Bekijk onze andere vacatures

  • € 3.800 - € 5.500
  • Den Haag
  • B&A Kantoor
  • Fulltime
  • Parttime

WAT GA JE DOEN IN DEZE FUNCTIE

Als communicatieadviseur bij B&A werk je vooral aan de corporate communicatiestrategie. Je bent nauw betrokken bij zowel de interne als externe positionering, merkstrategie en marktbewerking. Je schakelt moeiteloos tussen advies en uitvoering en speelt een cruciale rol in de vormgeving en inhoud van onze communicatiemiddelen. Van social media en persbenadering tot interne activatie en online campagnes: jij weet precies wat nodig is om een boodschap helder en overtuigend over te brengen!

Je bent niet alleen strategisch sterk en een planmatige werker, maar draait ook je hand niet om voor ad-hoc acties of het schrijven van teksten die complexe informatie toegankelijk maken voor diverse doelgroepen. Dagelijks werk je samen met je communicatiecollega’s en andere contentmakers aan een veelvoud aan onderwerpen die B&A én haar initiatieven een gezicht geven bij zowel interne als externe stakeholders.

Je brengt enthousiasme en een passie voor communicatie mee en je schakelt makkelijk tussen verschillende taken. Om de effectiviteit van je werk te vergroten, beschik je over de vaardigheden om statistieken, onderzoek en signalen uit de doelgroep te gebruiken. En daarbij komt kennis van het sociaal domein zeker van pas.

PLUSPUNTEN VAN DE FUNCTIE

  • Salaris: je bruto basissalaris tussen de €3.800 en €5.500 levert door onze gunstige reiskosten, pensioen- en ziektekostenregeling je netto een aangename verrassing op. Bovendien ontvang je een 8,3% eindejaarsuitkering.
  • Werksfeer: Je voelt je snel thuis bij deze groep positieve, volhardende en optimistisch ingestelde collega’s! Met teamgenoten die voor elkaar klaarstaan en elkaar vinden in de gezamenlijke ambitie om communicatie & marketing naar een hoger niveau te tillen.
  • Je hebt recht op 29 verlofdagen op fulltime basis en (afhankelijk van je leeftijd) vitaliteitsuren om balans te vinden tussen werk en privé.
  • Op de hoogte blijven: zowel vakinhoudelijk als persoonlijk bieden we ruimte voor groei en ontwikkeling. Denk aan het volgen van bijeenkomsten, opleidingen, trainingen en cursussen.
  • Doorgroeimogelijkheden: B&A stimuleert je om verder te professionaliseren en in je functie te groeien.
  • Hier ga je werken

    Deze functie voer je uit op ons kantoor in Den Haag. Hier zijn alle ondersteunende afdelingen gehuisvest, zoals Finance, HR, IT, Communicatie en Facilitair. B&A is een organisatie die door heel Nederland actief is en verschillende advies- en uitvoeringsopdrachten uitvoert in het sociaal domein.

    Noot aan externe bureaus: wij waarderen jullie wens om mee te helpen met het vinden van de juiste kandidaat. Toch kiezen wij ervoor om de vacature zelf te vervullen.

    Reageren kan t/m woensdag 06 november

    Solliciteer direct

Het sollicitatieproces

01

Jij solliciteert

Als jij solliciteert op één van onze vacatures, bekijken wij jouw sollicitatie zorgvuldig én met aandacht. Binnen een week ontvang je via e-mail een reactie van ons.
02

Je wordt gebeld

Als er nog vragen zijn of onduidelijkheden over jouw sollicitatie dan wordt je gebeld door onze recruiter of de leidinggevende.
03

Een uitnodiging volgt

We nodigen je uit voor een eerste gesprek. Als we denken dat deze functie minder bij je past, kijken we of er andere boeiende vacatures zijn die je misschien leuk vindt.
04

Elkaar in het echt ontmoeten

Tijdens het eerste gesprek leren we elkaar beter kennen. We zijn benieuwd naar jouw kennis, ervaring en vaardigheden en delen alle ins en outs van de functie. Jij mag ons ook het hemd van het lijf vragen. Wij vinden het belangrijk dat de rol helemaal bij je past. Want als jij lekker functioneert en blij bent, hebben wij er een top collega bij!
05

Een opdracht of assessment

Voor sommige functies werken we met een businesscase of assessment. Hierin kun je jouw expertise en manier van werken laten zien, zodat we samen kunnen beoordelen of deze functie een goede stap voor je is. We overvallen je hier uiteraard niet mee en informeren je er, indien het van toepassing is, verder over tijdens het kennismakingsgesprek.
06

Het tweede gesprek

Voelt het aan beide kanten goed? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek. Hier gaan we dieper in op de functie, het team en jouw rol. Als je een opdracht hebt gedaan, bespreken we de resultaten.
07

Arbeidsvoorwaardengesprek

Meestal zijn twee gesprekken genoeg om te bepalen of we een match zijn. Als dat zo is, doen we je een aanbod met een passend salaris en bespreken onze arbeidsvoorwaarden. Soms vragen we naar referenties die positieve en relevante feedback kunnen geven over jou als persoon en hoe je werkt.
08

De onboarding kan beginnen

Ga je akkoord met het aanbod en heb je het contract getekend? We checken nog een laatste keer alle papierwerk en vragen om je Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Daarna heten we je van harte welkom en begint de informatieve onboarding. Daarin leer je alles over de organisatie en het team waarin je aan de slag gaat.
Deze vacature is verlopen, solliciteren is niet meer mogelijk. Bekijk onze andere vacatures

Verhalen van collega’s